08 January 2012

Συμμορία δικαστών, δικηγόρων, εφοριακών, ιερέων, μοναχών και βάλε...

Καταγραφή συνομιλιών από παρακολουθήσεις της ΕΥΠ:

«Ορφανά» ακίνητα, που προέρχονταν από κληρονομιές, ψάχνουν οι εμπλεκόμενοι μέσω της... εξομολόγησης σε παπάδες:

Αρχηγός: «... Αυτοί που ξέρουν αυτά τα πράγματα είναι οι παπάδες, που πάνε και εξομολογούνται οι γέροι και τους λένε ότι έχουμε τόσα ακίνητα και θα τα αφήσω στο... στη... και θα τα αφήσω εκεί... Και άμα έχεις συμβολαιογράφο, ποιος θα σε κουνήσει, να πούμε, θα 'ρθει η συμβολαιογράφος και θα σου πει ήρθε και το πούλησε τώρα, τι μας λέτε... Θέλουμε να μην έχουμε αντιδικία. Υπάρχουν, δόξα τω Θεώ, άμα έχεις παπάδες φίλους, πάνε και εξομολογούνται διάφορες γριές..., είναι μια γριά, σου λέω, στον Πειραιά...».

Οι πίνακες και το... μπατσόνι!

Πίνακες ζωγραφικής που βρίσκονται στη βίλα εφοπλιστή ο οποίος τους έχει αφήσει κληρονομιά στην Εκκλησία είχαν βάλει στο μάτι...

Ο αρχηγός μιλάει με συνεργάτη του και λένε ότι θα προσπαθήσουν να μάθουν «από το μπατσόνι της περιοχής» εάν είναι συνδεδεμένος ο συναγερμός στη βίλα με το αστυνομικό τμήμα στο οποίο υπηρετεί...

Αρχηγός: «E, το βράδυ ίσως να πάω να πιω με τον φίλο μου, εδώ, το μπατσόνι της περιοχής, και επί τη ευκαιρία να τον ρωτήσω αν έχει, αν έχουν συνδεθεί το τμήμα τους, γιατί θα πάω στο τμήμα μάλλον, γιατί εκεί θα 'ναι βάρδια αυτός. Να μάθω αν είναι συνδεδεμένο εκείνο το σπίτι με αυτό».

Το κόλπο με τα μοναστήρια

Από συνομιλίες των φερομένων ως μέλη της συμμορίας που καταγράφονται στην έκθεση της υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος, προκύπτει μεταξύ άλλων ότι στα κόλπα με τα ακίνητα είχαν βάλει και... μοναστήρια:

Aρχηγός: «...εάν ένα ακίνητο το οποίο είναι προσημειωμένο κατασχεμένο το κάνουμε δωρεά στο μοναστήρι, ναι, η περιουσία του μοναστηριού δεν κατάσχεται ούτε πλειστηριάζεται, άρα αυτά εκεί είναι πλέον στους ανθρώπους τους δικούς μας, δεν θα τα πάρει κανένας και, από την άλλη μεριά, εμείς είμαστε εφ' όρου ζωής, τα εκμεταλλευόμαστε, γιατί έχουμε κάνει και τα μισθωτήριά μας.

Ε, τους το λέμε, σας τα κάνουμε μεν δωρεά, σας τα χαρίζουμε, αλλά εμείς θα τα εκμεταλλευόμαστε με τα άλλα τα μισθωτήρια, αυτοί δεν τους νοιάζει, δεν έχουμε πρόβλημα και γλιτώνουμε...»

Στη συνέχεια, σε άλλη συνομιλία του με τον ιερωμένο, που φέρεται ως μέλος της οργάνωσης, ο φερόμενος ως αρχηγός κάνει λόγο για ένα κόλπο... σατανικό:
«Μοναστήρια δικά μας, καταδικά μας έχουμε έτσι;»
-Nαι.
«Σκέφτηκα κάτι σατανικό... ο Στ... έχει ένα ξενοδοχείο, το οποίο έχει προσημείωση είκοσι πέντε εκατομύρια ευρώ και κάνει τριάντα.
Λοιπόν, εάν το κάνω δωρεά σε ένα μοναστήρι, ε γίνεται πρόγραμμα πλειστηριασμού σε μοναστήρι για κατάσχεση;»
-Οχι.
«Το ξέρεις εσύ αυτό;
-Ναι.
«Ε, τότε φίλε, όλα τα πλειστη..., όλα τα προσημειωμένα και τα λοιπά, θα τα κάνουμε δωρεά σε μοναστήρι και θα τα εκμεταλλευόμαστε εμείς. Γιατί, έτσι και αλλιώς, θα τα χάσουνε που θα τα χάσουνε... Ακου να δεις τι πατέντα θα κάνουμε. Βρες μοναστήρια να τους δίνουμε».
Και ο ιερωμένος του απαντάει: «Eχουμε αυτά τα δικά μας, του Ε...».

Ο «χοντρός»...

Μία από τις υποθέσεις αφορά ιερέα σε νησί των Κυκλάδων, τον οποίο στις συνομιλίες αποκαλούν «χοντρό», που δικάζεται μαζί με έναν διάκο στο Τριμελές Κακουργημάτων για κλοπή εικόνας και ...όπως λένε- «λογικά θα φάει κοντά στα ισόβια».

Ακούγεται, μάλιστα, να λένε στις συνομιλίες ότι ο κατηγορούμενος ιερέας πούλαγε εικόνες σε δύο επιχειρηματίες (αναφέρονται τα ονόματά τους), ο ένας εκ των οποίων φέρεται ως ένας από τους μεγαλύτερους οικονομικούς παράγοντες του τόπου.

Ο φερόμενος ως αρχηγός ζητάει από συνεργάτη του να προσεγγίσει τον κατηγορούμενο ιερέα και να του μεταφέρει ότι «αυτός που αποφασίζει, προφανώς για το αποτέλεσμα της δίκης, είναι "δικός μας άνθρωπος", ότι μπορούν να του εξασφαλίσουν την αθώωσή του, αλλά πρέπει να του πούνε τι θα "κοστίσει το παλτό"...